Gorące tematy: Wolni i Solidarni Smoleńsk Zostań BLOGEREM! RSS Kontakt
Uwaga! Wygląda na to, że Twoja przeglądarka nie obsługuje JavaScript. JavaScript jest wymagany do poprawnego działania serwisu!
613 postów 4216 komentarzy

Ruch dla Rzeczypospolitej RdR2018.WordPress.com

Ziut - Ruch dla Rzeczypospolitej - ----- 11 LISTOPADA STRACIMY NIEPODLEGŁOŚĆ! ----- ---- Przyszedł czas na "Wielki Ruch Listopadowy" / Wygrajmy MYŚLĄC Wspólnie ---- Ziut.NEon24.pl/post/133700,Zamiast-Flagi-Ruch-Listopadowy-Bialo-Czerwona-Kartka

Prawdziwe dane: "Smolensk Forum" 10 kwi 2010 r. godz. 10:14

ZACHOWAJ ARTYKUŁ POLEĆ ZNAJOMYM

Dzięki 35stan mamy chyba pierwsze, niezmanipulowane informacje o tzw. Katastrofie Smoleńskiej. Jak zwykle lokalni i niezależni, nieuwikłani blogerzy byli najszybsi. / Więcej o prawdziwym czasie tzw. Katastrofy w Smoleńsku w kilku poprzednich notkach

  • >> //forum2.smolensk.ws/viewtopic.php?f=74&t=48375

     

     

    Ziut @ 35stan 20:05:57  // Zawiadomienie Stachelskiego i Sasina oraz Batera przebywających w Katyniu nie mogło być o godzinie "7:49 CZASU POLSKIEGO" czyli 7:49 UTC+2   (5:49 UTC) bo samolot TU154m nr 101 wystartował z Okęcia o 7:21UTC+2 //

    - TAK?, TO POKAŻ MI NAGRANIA Z TEGO WYLOTU

    >> RIA Novosti >> https://www.youtube.com/watch?v=J2LLnHavmTk
    >> Lot do Smoleńska , wg ekspertów, powinien trwać 62 minuty
    >> W YT niżej   o 15:35   mówią, że wylot nastąpił o 6:40 [UTC+2]
    >> https://www.youtube.com/watch?v=fAlbZwD5MH8&t=8s
    >> 6:40 + 62 minuty to 7:42 czasu polskiego urzędowego UTC+2
    >> gen. Janicki dostał wiadomość od BOR po 7:30 czasu polskiego lokalnego UTC+2, ... O 7:49 JAK BATER?
    >> Bater dostał wiadomość o katastrofie o 8:49 UTC+3 [7:49 czasu polskiego]
    >> Sasin dzwonił do żony o 9:04 UTC+3 [8:04 czasy polskiego
    Ziut  
     
     
     
  •  
  • Ziut @ 35stan 11:44:02 >> //m.neon24.pl/5b22631a5d6dfb086f20857ecd96c8ae,0,0.jpg
     
    // "Только что в районе танка упал и взорвался самолет. Подробности пока неизвестны..." // 

    >> //forum2.smolensk.ws/viewtopic.php?f=74&t=48375

    В Смоленске упал самолет >> Post by Beric » 10 Apr 2010, 10:14 >> Original text in russian: "Только что в районе танка упал и взорвался самолет. Подробности пока неизвестны..."

    Don't try to translate it by google or any other translator! This means: A plane just crashed near the monument. Details are still unknown.

    Po polsku:
  • "Prawie co w okolicy czołgu (oznaczony czerwonym na zrzucie niżej) spadł i poderwał się samolot. Wciąż nie są znane szczegóły ..."
  • I to było 10 Kwietnia 2010, o 10:14 czasu moskiewskiego / I nawet na tym smoleńskim rosyjskim blogu, już 10 kwietnia 2010 r. można znaleźć komentarze, że oficjalne media podają czas inny, ... opóźniony względem komentarzy na ich blogu.

  • TO KOLEJNY DOWÓD KTÓRY "WCHODZI":  DO KATSTROFY DOSZŁO  NIE 10:41  CZASU MOSKIEWSKIEGO, ... TYLKO  PRZED 10:14 CZASU MOSKIEWSKIEGO
  •  
     

  • .
    Skoro pierwszy wpis na smoleńskim forum pojawił się o 10:14 czasu lokalnego, to wg czasu polskiego letniego było to 8:14 czasu polskiego, ... i współgra to z moimi obliczeniami.

  • Do katastrofy doszło przed godziną 9:04 w UTC +3 [czas Sasina] = UCK*

    w Polsce obowiązywał czas UTC + 2 , a w Smoleńsku UTC + 4


    WARSZAWA UTC+2 < UTC+3 > UTC+4 SMOLEŃSK
    WARSZAWA 08 : 04 < UCK > 10:04 SMOLEŃSK

     
  • * UCK / UNIWERSALNY CZAS KATASTROFY = 9:04 z telefonu Sasina w Smoleńsku 9:04 w UTC +3 / Różnica między czasem UTC+3 35stan'a i UCK Sasina, a Warszawą po lewo wynosi (-1), i Smoleńskiem po prawo wynosi (+1)    
  •  
  • Ziut @ 35stan 11:44:02 >>   Po rosyjsku:"Только что в районе танка упал и взорвался самолет. Подробности пока неизвестны..."

    Po angielsku:  "A plane just crashed near the monument. Details are still unknown."
  • Po polsku:  "Prawie co w okolicy czołgu (oznaczony czerwonym na zrzucie niżej) spadł i poderwał się samolot. Wciąż nie są znane szczegóły ..."
  • POWYŻSZE MÓWI O WYPADKU i "PODERWANIU SIĘ"
    PONIŻSZE MÓWI O WYPADKU i EKSPLOZJI

  • Na zrzucie niżej, w  miejscu informacji po rosyjsku  automatycznie  przetłumaczonej na język angielski, czytamy:  
  • "Just plane crashed and exploded in the tank area details are still unknown."
  • "Samolot prawie co upadł i eksplodował w okolicy czołgu. Nie są znane szczegóły    >>    //m.neon24.pl/0385417e9510650d04ff13417d519bb0,0,0.jpg

  •  

by Beric » 10 Apr 2010, 10:14  Original text in russian: "Just plane crashed and exploded in the tank area details are still unknown ...." 

by Beric » 10 Apr 2010, 10:25  gaytsov and the police have mobilized

by Beric » 10 Apr 2010 10:30   infa from the witness (as time went on this road and the plane almost touched his) friend on the phone.

by Sterh » 10 Apr 2010 10:30  Already in the news. The plane of Polish President.

by lsd cottage " 10 Apr 2010, 10:41  87 people! Very, very sorry ...

by selector » 10 Apr 2010, 10:41 24 of Russia said that according to preliminary data MOE killed 87 people ...

by Beric » 10 Apr 2010, 10:43 Tu-154 from Warsaw (according to News 24)

by winzard » 10 Apr 2010, 10:56  Guys, this morning the wife went to the car - there was no fog.

 by lsd cottage " 10 Apr 2010, 10:57  I stomped at 8 am, there was no fog, stomped back to 10 - already formed. And now everything is a blur.

by of Red Angel » 10 Apr 2010, 10:5just closer to 11 thick fog began to ...

 by bender » 10 Apr 2010, 10:59  What horror. At 9 am, I arrived at the railway station. Poles in the crowd were all happy. No one expected.

 by Olga » 10 Apr 2010, 11:05  through other channels, on board were 132 people. died - 87. Foreign Potlshi has not yet announced the president died

UWAGA:

* PODANE GODZINY SĄ W CZASIE MOSKIEWSKIM UTC+4

* ABY PODANE GODZINY PRZELICZYĆ NA CZAS POLSKI NALEŻY ZASTOSOWAĆ PRZELICZNIK (PODANA GODZINA - 2) = CZAS W POLSCE UTC+2 

* (MOSKIEWSKIE UTC+4) - (POLSKIE UTC+2) = (UCK = UTC+3) umowny UNIWERSALNY CZAS KATASTROFY**

**Większość informacji medialnych, oraz oficjalny czas katastrofy, podany był w czasie UTC+3, czyli godzinę później niż faktyczny czas zdarzenia.

 

Niżej fragment wcześniejszej notki pt. "35stan / 11.11.14: Smoleńsk 2010: godzina gen. M. Janickiego"  >>  //ziut.neon24.pl/post/138391,35stan-11-11-14-smolensk-2010-godzina-gen-m-janickiego

"To jest kolejny już element potwierdzający ... hipotezę na temat wydarzeń 10.04.2010 roku na polance przy Siewiernym, hipotezę o inscenizacji katastrofy i czasie jej przeprowadzenia"

W wywiadzie udzielonym przez gen M. Janickiego Agnieszce Kublik i Wojciechowi  Czuchnowskiemu w dniu 08.04.2011, pada pytanie skierowane do gen. Janickiego:

(...)  Agnieszka Kublik, Wojciech Czuchnowski: Jak się pan dowiedział o katastrofie?

Gen. Marian Janicki: Była sobota, byłem w domu w Krakowie.  Wpół do ósmej  wyjechałem samochodem na bazarek po zakupy.  Nagle zadzwonił telefon. To był oficer operacyjny: - Szefie, jest problem z lądowaniem Tu-154 w Smoleńsku. Coś jest nie tak.
 

35stan: To jest kolejny już element potwierdzający moją hipotezę na temat wydarzeń 10.04.2010 roku na polance przy Siewiernym, hipotezę o inscenizacji katastrofy i czasie jej przeprowadzenia o godzinie około 8:16-8:18  UTC+2 (czas polski letni) i posługiwaniu się w tym dniu przez media i operatorów telefonii komórkowej czasem zimowym (UTC+1)  [ UTC+2 / UTC +1 w Polsce  /  przesunięcie w czasie o 1 godzinę /  Ziut]   -  pisał 35stan 11.11.2014 roku. 

<>

8:16 - 8:18 UTC+2 [czas warszawski]?  

To dużo przed 9:04, ale to  prawie że 8:04, jak na telefonie żony Sasina w Polsce*  

Komentarz: gen. Janicki o 7:30 wyjechał na zakupy / PO TEJ GODZINIE, ALE NIE O TEJ GODZINIE / , ... czyli po 7:30, może nawet o  7:49 czasu Batera, nagle zadzwonił telefon informujący go: "Szefie, jest problem z lądowaniem Tu-154 w Smoleńsku. Coś jest nie tak. "

* 8:04 to dokładniejsza godzina niż 8:16 - 8-18   /   Do katastrofy doszło przed 8:49 Batera [7:49 czasu polskiego po przeliczeniu]  i 9:04 z komórki Sasina [8:04 czasu polskiego po przeliczeniu]   / 8:04 z komórki jego żony na telefonie w Polsce  >> 

<>

Kamera Wiśniewskiego musiała sfilmować moment zamachu

Ustalenie faktycznego czasu zamachu w Smoleńsku ma swoje konsekwencje. Jedną z nich, najważniejszą, jest fakt, że kamera Wiśniewskiego musiała nagrać moment tzw. "Katastrofy Smoleńskiej" - Pytaniem jest kto jest dysponentem tego nagrania?

Dowodem na to że kamera Wiśniewskiego musiała sfilmować moment rozpadu tupolewa jest ustalenie prawidłowego czasu zdarzenia i ten kadr z nagrania Wiśniewskiego: kamera filmuje już o 7:25, o 8:37 [ustawienie kamery / czas polski] Wiśniewski stoi i patrzy w okno. *

Do "katastrofy doszło przed 9:04, [czas na komórce Sasina / 9:04 - 1 = 8:04 czasu polskiego]   ... co chyba bezspornie można wywnioskować z zeznań ministra Jacka Sasina. /  Ustalenie czasu dowodzi też, że Wiśniewski nie tak od razu pobiegł na "pobojowisko".  >> //ziut.neon24.pl/post/138380,kamera-wisniewskiego-musiala-sfilmowac-moment-zamachu

Do katastrofy doszło przed godziną 9:04 w UTC +3 [czas Sasina] = UCK*

w Polsce obowiązywał czas UTC + 2 , a w Smoleńsku UTC + 4

 
WARSZAWA UTC+2 <  UTC+3 > UTC+4 SMOLEŃSK
WARSZAWA  08 : 04 UCK > 10:04 SMOLEŃSK
 
* UCK / UNIWERSALNY CZAS KATASTROFY = 9:04 z telefonu Sasina w Smoleńsku 9:04 w UTC +3 /  Różnica między czasem UTC+3 35stan'a i UCK Sasina, a Warszawą po lewo wynosi (-1), i Smoleńskiem po prawo wynosi (+1)  

 

<>

 

Marcin Dzierżanowski, Michał Krzymowski

SMOLEŃSK ZAPIS ŚMIERCI  

 

Cytat ze str 30: Wizyta Kaczyńskiego [w Katyniu} zapowiadała się beznewsowo. ... agencja [Routers] nie przewidywała nawet obsługi prasowej tego wydarzenia [ale przez przypadek mieli swoją korespondentkę na miejscu]. ... Kelly była tu półprywatnie. Bater, wieloletni korespondent telewizyjny w Moskwie, bawił ją rozmową, tak że nawet nie zauważyła, kiedy odebrał telefon. Była godzina 8:49***[7:49 CZASU POLSKIEGO***]. Zarówno treść rozmowy, jak i wyświetloną na aparacie godzinę połączenia dziennikarz zapamięta do końca życia.
 
Cytat ze str. 18 - 19: Sasin już czekał przy bramie. Dla wszystkich było jasne, że trzeba jak najszybciej ruszać na lotnisko. Najpierw dwoma samochodami Sasin i jego kierowca mieli jechać prezydencką skodą
Superb, a ochroniarze - BOR-owskim mercedesem Viano. Zanim ruszyli Rosjanie załatwili asystę milicji, a Sasin zdążył jeszcze zadzwonić do żony, aby powiedzieć, że jest cały i zdrowy. Kiedy wybierał numer, na jego komórce była 9:04.***  / KONIEC CYTATU /
 
ANALOGICZNIE JAK U MACIEREWICZA, W WARSZAWIE BYŁO O GODZINĘ WCZEŚNIEJ, BYŁA 8:04 CZASU LOKALNEGO WARSZAWSKIEGOM
 
Dopiero godzinę po tym zdarzeniu o "sensacji" dowiedziała się Polska.
 
***Taki zmanipulowany czas, do telefonu Macierewicza, Batra i Sasina, 10.04.10  przekazały rosyjskie wieże telefonii komórkowej  /  Rzeczywisty czas lokalny w Smoleńsku był (+1 godzina), a rzeczywisty czas w Polsce (- 1 godzina) >> licząc od czasu, który 10 kwietnia 2010 r. wskazywały telefony komórkowe w Smoleńsku.
 
* Telefony automatycznie wskazują czas wierzy telefonii komórkowej z którą mają połączenie, a te powinny wskazywać czas lokalnej strefy czasowej na której się znajdują. / 10.04.10 operator wieży telefonii komórkowej obsługującej Smoleńsk odstąpił od tej zasady
 
 
TAK JAK PISAŁEM, WSZYSTKO ZACZYNA WCHODZIĆ W SWOJE MIEJSCE

 

KOMENTARZE

  • Zrzuty z >>
    >> http://forum2.smolensk.ws/viewtopic.php?f=74&t=48375
    .
    http://m.neon24.pl/5b22631a5d6dfb086f20857ecd96c8ae,0,0.jpg
    .
    http://m.neon24.pl/0385417e9510650d04ff13417d519bb0,0,0.jpg

    * Niższy z automatycznym tłumaczeniem na angielski

    Original text in russian: "Только что в районе танка упал и взорвался самолет. Подробности пока неизвестны..."

    This means: A plane just crashed near the monument. Details are still unknown.

    POWYŻSZ TŁUMACZENIE MÓWI O WYPADKU i "PODERWANIU SIĘ"
    PONIŻSZE AUTOMATYCZNE MÓWI O WYPADKU i EKSPLOZJI

    Original text in russian: "Just plane crashed and exploded in the tank area details are still unknown ...."
  • @Ziut 18:52:31
    http://www.k2kapital.com/news/193036/
  • Эксперт:
    Трагедию под Смоленском в Польше превращают в оружие антироссийской пропаганды >> https://www.youtube.com/watch?v=Q-qbAH6lP-g
  • Proszę nie gmatwać!!!!!!!!!!!!!!!!!
    "To z kolei wygląda na oryginalną stronę >> http://forum2.smolensk.ws/viewtopic.php?f=74&t=48375"

    Nie masz racji, bo to co znalazłeś to ostatnia z kilku wersji znajdująca się w archiwum sieci.
    Pierwsza to jest ta, którą podałem w komentarzu, ta z 13.04.2010 roku

    Data archiwizacji w Internecie – 13.04.2010, godz. 19:47:43

    СообщениеBeric» 10 апр 2010, 08:14
    a podany czas wpisu to 8:14 UTC

    W tej znalezionej przez Ciebie wersji (ostatniej w archiwum sieci):
    http://forum2.smolensk.ws/viewtopic.php?f=74&t=48375

    podany czas wpisu to 10:14 ........ale UTC+3 czyli 7:14 UTC
    czyli:
    9:14 UTC+2
    11:14 UTC+4

    Dlatego wiarygodną, obrazującą ówczesny czas serwera tej strony i wpisu, jest godzina 8:14 UTC
  • fretka 10.05.2017 20:09:10 @ Ziut 18:08:56 w notce > "Była godzina 8:49***[7:49 CZASU POLSKIEGO***]" ???
    >> http://ziut.neon24.pl/post/138397,byla-godzina-8-49-7-49-czasu-polskiego

    // Ale o co chodzi bo nie kumam? >> http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:J_XuhwGjTbQJ:forum.smolensk.ws/viewtopic.php%3Ft%3D48375%26f%3D2+&cd=3&hl=pl&ct=clnk&gl=pl http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:J_XuhwGjTbQJ:forum.smolensk.ws/viewtopic.php%3Ft%3D48375%26f%3D2+&cd=3&hl=pl&ct=clnk&gl=pl

    ... i NIE WIADOMO JAKI CZAS WSKAZUJE

    To z kolei wygląda na oryginalną stronę, co też widać po linku >> http://forum2.smolensk.ws/viewtopic.php?f=74&t=48375

    Notkę odnalazłem, wpisując w Google cytat " Только что в районе танка упал и взорвался самолет. Подробности пока неизвестны ... "

    Ziut 10.05.2017 22:12:45 To z kolei wygląda na oryginalną stronę, co też widać po linku >>
    http://forum.smolensk.ws/search.php?st=0&sk=t&sd=d&sr=posts&keywords=%D0%A1%D0%BC%D0%BE%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D1%81%D0%BA%D0%B5+%D1%83%D0%BF%D0%B0%D0%BB+%D1%81%D0%B0%D0%BC%D0%BE%D0%BB%D0%B5%D1%82&start=62920
  • @35stan 22:27:41
    // Beric » 10 апр 2010, 08:14 podany czas wpisu to 8:14 UTC //

    - A SKĄD TY WIESZ ŻE TO CZAS UTC+0? // GDYBY TO BYŁO W UTC+0, TO W ROSJI BYŁABY 12:14 UTC+4

    > Beric » 10 апр 2010, 08:14 prędzej jest to 8:14 UTC+2 czasu polskiego, ... wtedy zgadzaoby się to z // Beric » 10 апр 2010, 10:14 UTC+2 czasu moskiewskiego >> http://forum2.smolensk.ws/viewtopic.php?f=74&t=48375
  • @35stan 22:27:41
    // Nie masz racji, bo to co znalazłeś to ostatnia z kilku wersji znajdująca się w archiwum sieci. Pierwsza to jest ta, którą podałem w komentarzu, ta z 13.04.2010 roku. Data archiwizacji w Internecie – 13.04.2010, godz. 19:47:43 - Dlatego wiarygodną, obrazującą ówczesny czas serwera tej strony i wpisu, jest godzina 8:14 UTC //

    >> http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:J_XuhwGjTbQJ:forum.smolensk.ws/viewtopic.php%3Ft%3D48375%26f%3D2+&cd=3&hl=pl&ct=clnk&gl=pl

    - TO KOPIA, BYĆ MOŻE PRZEROBIONA / NAJBARDZIEJ WIARYGODNY JEST ORYGINAŁ

    1 >> http://forum2.smolensk.ws/viewtopic.php?f=74&t=48375

    2 >> >>
    http://forum.smolensk.ws/search.php?st=0&sk=t&sd=d&sr=posts&keywords=%D0%A1%D0%BC%D0%BE%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D1%81%D0%BA%D0%B5+%D1%83%D0%BF%D0%B0%D0%BB+%D1%81%D0%B0%D0%BC%D0%BE%D0%BB%D0%B5%D1%82&start=62920
  • @Ziut 22:56:52
    "http://forum2.smolensk.ws/viewtopic.php?f=74&t=48375"

    To nie jest pierwsza a ostatnia wersja strony.
    Na przestrzeni kilku lat wersje się zmieniały z 8:14 UTC z 13.04.2010 do tej którą obecnie znajdujesz w sieci jako 10:14 UTC+3(żadna z wersji nie miała czasu serwera UTC+4)
  • @35stan 22:27:41 zobacz tu >> http://m.neon24.pl/52791925f5c4d5c2119fa208ced2bbe0,0,0.jpg
    To jest kopia z pamięci podręcznej Google adresu http://forum.smolensk.ws/viewtopic.php?t=48375&f=2
    .
    http://m.neon24.pl/52791925f5c4d5c2119fa208ced2bbe0,0,0.jpg
    .
    Zdjęcie przedstawia stan strony z 5 Maj 2017 12:39:04 GMT. Aktualna strona może wyglądać inaczej >> https://support.google.com/websearch/answer/1687222?hl=pl&p=cached
  • @Ziut 23:15:40
    o co Ci chodzi?
    Podkreśliłeś:

    Сообщение Beric » 10 апр 2010, 08:14
    a czas serwera na tej stronie to:
    Наша команда • Часовой пояс: UTC [ Летнее время ]
    Tłum.na j. polski:
    (Zespół • Wszystkie czasy w strefie UTC [DST])

    Więc o co ci chodzi?
    Umiesz coś napisać tak wprost, bez tej maniery "copy-paste"?
  • @35stan 23:34:29
    Mamy dwa czasy dla tej samej strony, ... jeden mniej, drugi bardziej prawdopodobny.

    - Zamiast dyskutować KTÓRY JEST BARDZIEJ PRAWDOPODOBNY zostańmy przy udokumentowanym czasie sasina, czyli UCK / UNIWERSALNYM = 9:04 UTC+3

    ... NIE LUBIĘ DYSKUSJI NA JAŁOWE TEMATY
  • @35stan 23:34:29
    Mamy dwa czasy dla tej samej strony, ... jeden mniej, drugi bardziej prawdopodobny.

    - Zamiast dyskutować KTÓRY JEST BARDZIEJ PRAWDOPODOBNY zostańmy przy udokumentowanym czasie z telefonu Sasina 9:04, czyli UCK / UNIWERSALNYM CZASIE KATASTROFY = 9:04 UTC+3

    ... NIE LUBIĘ DYSKUSJI NA JAŁOWE TEMATY
  • @Ziut 23:46:44
    A nie logiczniej byłoby przyjąć czas wpisu z pierwszej wersji strony z 13.04.2010 ?
    Co ma do tego czas Sasina, który notorycznie podajesz jako 9:04 UTC+3, co wg jego relacji jest nieprawdą, bo u niego była 8:04 a u jego żony 9:04 ?
  • @35stan 23:59:33
    // A nie logiczniej byłoby przyjąć czas wpisu z pierwszej wersji strony z 13.04.2010 ? // >> Beric » 10 апр 2010, 08:14

    - NIE, bo gdyby to był czas UTC+0 [jak uważasz] to w Rosji byłaby godzina 12:14 UTC+4, [a w Polsce 10:14 UTC+2], ... i wtedy wszystkie wpisy na blogu były by "sensacją" ogłaszaną co najmniej 2 godziny po fakcie. / To nonsens.*

    * Poza tym, kto podaje godzinę gdziekolwiek na swoim portalu w UTC+0 , ... czyli tak jak chcesz wmówić, że zrobiło to "Forum Smolensk". - Byłoby pierwszym znanym mi przypadkiem, i kolejnym nonsensem.
  • @35stan 23:59:33
    // Co ma do tego czas Sasina, który notorycznie podajesz jako 9:04 UTC+3, co wg jego relacji jest nieprawdą, bo u niego była 8:04 a u jego żony 9:04 ? //

    - TO KWESTIA ZROZUMIENIA FAKTÓW, lub USIŁOWAŃ GMATWANIA SPRAWY* , ... ja "prostuję" Ty "gmatwasz".
    ----------------------------------------------------------------------------------

    Do katastrofy doszło przed godziną 9:04 w UTC +3 [czas Sasina] = UCK*

    w Polsce obowiązywał czas UTC + 2 , a w Smoleńsku UTC + 4


    WARSZAWA UTC+2 < UTC+3 > UTC+4 SMOLEŃSK
    WARSZAWA 08 : 04 < UCK > 10:04 SMOLEŃSK

    * UCK / UNIWERSALNY CZAS KATASTROFY = 9:04 z telefonu Sasina w Smoleńsku 9:04 w UTC +3 / Różnica między czasem UTC+3 35stan'a i UCK Sasina, a Warszawą po lewo wynosi (-1), i Smoleńskiem po prawo wynosi (+1)

OSTATNIE POSTY

więcej

MOJE POSTY

więcej

ARCHIWUM POSTÓW

PnWtŚrCzPtSoNd
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

ULUBIENI AUTORZY